"Hoppa" mellan avsnitt i en ljudfil,

är det inte möjligt att lyssna till 'smakprov' från en (stor) ljudfil? (= placera markören på valfri plats på den linje som symboliserar innehållet.
Det kan också vara så att man vill söka fram ngt innehåll som man känner till sammanhanget för ...

Kommentarer

  • Hej Lennart!
    Det är en funktion som många vill ha men som vi ännu inte har utvecklat. Min förhoppning är att kommer att kolla på det här snart. Det som många av våra längre program med blandade inslag ofta gör istället är att göra klipp av inslaget och lägga på programmets sida. Exempelvis så jobbar studio ett på det här sättet: http://sverigesradio.se/studioett
    Men jag hoppas som sagt vi kan få möjlighet att utveckla en funktion som gör det möjligt att hoppa mellan inslag i ljudfilen.