Hittar inte timer

Insomningstimer, en bra funktion som man inte förstår poängen med att ta bort?

Kommentarer

  • Den är bara flyttad. Om du fäller ut spelaren går du nu i stället via de tre príckarna som syns till höger.

  • Hej Ove! Först måste du alltså klicka upp den stora spelaren, det gör du genom att klicka på den lilla spelaren i botten av appen.

  • Var finns timern på webbsidan sr.se?
  • Hej Kjell!
    Vi har dessvärre ingen sådan timer på http://sverigesradio.se som vi har i appen.