Hittar inte programmet i appen

Jag vill ladda ner på telefonen De nya daglönarna men hittar inte programmet i appen.

Kommentarer

  • Hej Eva,

    du kan hitta programmet i Sveriges Radio Play via sidan Sök som man når via menyn i botten av appen. Där kan du antingen använda sökfältet längst upp på sidan eller genom att klicka på P1 lite längre ned på sidan. Där listas alla de program som går i P1 i alfabetisk ordning.

    Om du fortfarande inte hittar programmet får du gärna höra av dig igen samt berätta om du använder iOS eller Android.
  • Nix, jag skrollar P1 och hittar inte programmet i den alfabetiska listan. Ej heller när jag använder Sök. Jag har en android.
  • Märkligt!

    Vi kan inte återskapa felet här ...

    Här kan du lyssna från hemsidan, eller öppna det avsnitt du vill höra i appen:
    https://sverigesradio.se/denyadaglonarna
    Annika Webbmaster
  • Men jag blir nyfiken på vad som kan vara fel!

    Vi har, för kanske ett halvår sedan, haft ett problem med Android-appen som gjorde att nya programserier inte syntes hos alla lyssnare. Appen laddade hem en väldigt gammal lista med program.

    Kan du ha en så pass gammal version av appen att det felet är kvar hos dig? I så fall kommer felet att åtgärdas genom att du uppgraderar till en nyare version:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=se.sr.android&hl=sv

    Om du redan hade den senaste versionen, skulle jag vilja felsöka vidare. Kan du finna andra nya program? Testa om Kjellsorterat går att söka upp! (Programmet är i och för sig inte helt nytt, men nytt i appen.)
    Annika Webbmaster