Historierummet är fantastiskt!

Tack för programmet historierummet, barnen och jag älskar den.

Kommentarer

  • Vi är många som tycker om programmet!

    Jag skickar vidare ditt beröm till Linda Belanner, som är programmets exekutiva producent (och vad det betyder har jag nyss kollat upp på Wikipedia).
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Tack snälla för fint beröm! Vi blir alltid så glada när vi hör att ni lyssnar på våra program! Vill även tipsa om Godnattsagor för Rebelltjejer, kanske det oxå faller i smaken?
    Mvh linda
  • Tack för tipset!

    Godnattsagor för rebelltjejer i Barnradion är en poddserie om rebelliska kvinnor som förändrat historien.

    Att få lära sig mer om personer som Ada Lovlace och Maria Callas är naturligtvis öppet även för lyssnare som inte identifierar sig som rebelltjejer. Funkar till exempel strålande för webbmaster-tanter!
    Annika Webbmaster
  • Tror faktiskt det bor små rebeller i oss alla. Oavsett om vi är webmastertanter eller producenttanter 😊. Låt oss bejaka de små liven!