Hemsidan kommer inte upp

Den vanliga hemsidan kommer inte upp under sverigesradio.se. Inget ljud heller. Felet uppstod idag. Jag kör med mac och Safari. Java script är aktiverat

Kommentarer

  • Hej
    Kommer det inte upp något alls?

    mvh
  • Hej
    sitter i Frankrike, SR Play är min livlina, har alltid fungerat tidigare
    Igår; Inget ljud, hemsidan är OK.
    har Mac

    tacksam för hjääääälp!
    Hans
  • Det är problem att ta del av delar av vårt innehåll för lyssnare i Frankrike med operatören Orange, se här:
    Frankrike: Kan ej lyssna via operatören Orange

    Är det dem du har?

    Jag har försökt felanmäla, men den enda metod jag hittat som inte krävt att jag var kund hos dem, var via deras Facebook-sida, så jag vet inte riktigt hur det landat än. Du får väldigt gärna felanmäla du med!

    Tills felet är löst, bör du kunna lyssna på en stor del av vårt innehåll genom att ta omvägen över Tunein:
    https://tunein.com/radio/Sveriges-Radio-a33815/

    Annika Webbmaster
  • Goda nyheter från lyssnaren Monica:

    Har haft samma problem som övriga i Frankrike enligt ovan. Har därför kontaktat Orange (alldeles nyss) och talat med två olika supporters. Enligt dem ska det fungera nu och det gör det på telefon men ej på min I-pad resp min lap-top. De ev. Problem som återstår har (enligt dem) med vår ledning att göra och kommer arr åtgärdas.
    Annika Webbmaster
  • Det verkar som om det mesta fungerar som vanligt igen!

    Om du har kvarstående problem även i eftermiddag, är det bra om vi får veta det, samt vilka kanaler eller program du helst vill kunna nå, så att vi hinner hitta ett alternativt sätt att ta del av detta innan helgen. Helger arbetar nämligen inte jag och mina support-kolleger, annat än undantagsvis.
    Annika Webbmaster