Helsvart display / Går inte att lyssna

När jag nu öppnar appen på min iPhone, visas endast en helsvart display.
Bor utomlands och lyssnar varje dag - Mest på P1

Kommentarer

  • Hej!

    Jag misstänker att detta är en del av ett fel jag undersöker sedan tidigare. Hjälp mig gärna genom att svara på det du kan!

    Är "utomlands" i USA? Var i så fall? (Jag misstänker att felet är begränsat till vissa delstater.)

    Uppstår felet på mobilnätet, wifi eller både och?

    Om mobilnätet, vilken operatör?

    Var du "uppkopplad på samma vis" när du skrev hit? Som administratör i forumet kan jag ta reda på vilket IP-nummer du skrev från, och IP-nummer är bra för vår felsökning. Men om du skrev hit när du var uppkopplad över wifi och problemet endast finns över mobilnätet, ska vi förstås inte blanda in det.

    Tack för att du rapporterade in det och tack på förhand om du kan ge oss fler pusselbitar!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Den lyssnare i Chicago som först rapporterade in problem, kan åter lyssna. Hoppas att det har löst sig även för dig!
    Annika Webbmaster
  • Det är OK