Hej, varför finns det inget sätt att spela upp flera program på rad utan att behöva öppna appen?

Snälla nån, det är 2019. Jag bör kunna lägga in en lyssningskö på något sätt eller hur??

Just nu måste jag gå upp till min son och sätta på nästa avsnitt varje gång ett tar slut istället för att det ligger och rullar på tills han somnar.

Kommentarer

  • Hej,

    du kan lägga de avsnitt du vill spela i "Min lista", den har stöd för kontinuerlig uppspelning. Man kan lägga till ett avsnitt genom att långtrycka på ett avsnitt i en lista, genom att trycka på trepunktsmenyn i avsnittslistor eller genom att gå in på sidan för det aktuella avsnittet. "Min lista" hittar man sedan under "Min sida" och där kan man antingen spela alla från början eller börja i mitten av listan genom att klicka på det avsnitt man vill börja på. Listan kommer att spela nedåt, så det avsnitt man lägger till först kommer att spelas upp först.