Inbäddad spelare för kanal (P3)

tjena jag vill bädda in media spelaren (den där man valt en sr kanal) på min egna hemsida. finns det någon sån kod? om inte kan ni fixa det?

Kommentarer

  • Ja, "dela" i spelaren ger sån kod.
  • för mig går det bara få tag i "programm" på SR jag vill kunna dela p3 live stream på min hemsida. Är hyffsat erfaaren programmerare så kan du peka mig åt rätt håll kanske jag kan lösa det själv. Har redan kollat lite på iframes
  • Hej, just koden för att bädda in kanaler är lite gömt, men här är koden för p3:

    <iframe width="100%" height="150" src="https://sverigesradio.se/embed/channel/164" frameborder="0"></iframe>