Hej

Jag tycker att man kan ta kontakt med er när man ute i trafiken då kan man ta bilder och ringa sms mms e-post om det är nått till er som kan ta över och att starta en kontakt verksamhet inom radio som man kan få hjälp av er via samma app som ni ha alla hjälpa alla med er som ni kan ta upp på radio också sen undra jag kommer sr appen att gå inom sonos snart uppgradera appen bättre och bättre

Kommentarer

  • Hej
    Tack för förslag. Det låter ganska komplicerat att bygga, så jag vet inte om det kan bli av. Ringa trafikredaktionen kan man ju sedan länge i alla fall. Man slår 020 999 444 när man är ute i trafiken och ser något man vill varna för. Det kan sedan trafikreportern berätta om i radio, över det område där det är problem.
    När det gäller Sonos finns nu en app från oss att använda
    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4282&artikel=6823115
    Mvh
  • Kommer ni ha en kontakt verksamhet via sr radio att få bättre kontakt med folket sen kan man sicka sms e-post mms håller uppgradera alla kan vara med att hjälpa radio
  • Hej igen
    Då och då har olika kanaler och program tävlingar och omröstningar via sms. Och e-post kan man skicka till de flesta. Brukar finnas en kontaktsida på webben för varje redaktion.
    Hej
  • Ok kommer ni ha så program
  • Hej
    Det finns flera program där lyssnare kan delta. Både riksprogram och lokala.
    mvh