Hej i srplay blinkar 'utvalt för dig' 'fortsätt

Srplay 'utvalt för dig' 'fortsätt lyssna' blinkar på ett störande sätt. Oftast inte alltid. Kan man få det att sluta? Jag antar att ni lagt dit det för att uppmärksamma mig men det funkar tvärt om.

Kommentarer

  • Hej Iren,

    det är inte meningen att den ska blinka väldigt mycket, utan bara när något faktist ändras i din lyssningshistorik. Vi ska se om vi kan hitta problemet och åtgärda det.

    Tack för din felrapport!