Hej! Carl-Gustav Lindstedt som dammsugförsäljare

Jag söker en eventuell inspelning av Carl-Gustav Lindstedt där han är dammsugförsäljare och blir mer och mer hotfull mot den han ringer till.
Det är länge sedan jag hörde den på radio antagligen på 60-talet.
Skulle uppskatta jättemycket om ni vet något om den insptelningen.
Har sökt via nätet men hittar inte just den inspelningen. Däremot bilder
från den sketchen.
Vänligen
Carl