Hej åker tåg ljust nu i denna stund.

Tåget är försenat påg grund av solkorvor. Hur skall staten lösa det i framtiden. Som alla vet så kommer blanda Nat klimatet att vara ombytlig. Hur skall man i framtiden lösa detta.
Som det är nu väldigt ofta så  går inte tågen i tid. Och det gäller alla linjer i detta fallet i Skåne.
Mvh Anders Hallberg östra Ljungby

Kommentarer

  • Hej
    Detta är ett forum för tekniska frågor rörande Sveriges Radios webbplats och app.
    Om det var Ring P1 du ville kontakta så når du dem på 099-51010.

    Mvh