Saknar genväg till Ekot, appen

Hej! Jag lyssnar ofta på dagens eko sändningarna i efterhand via SR appen. I senaste uppdateringen av appen tog ni bort "genvägen" till tidigare sända eko avsnitt, t ex dagens eko. Istället har ni separata nyhetssvsnitt i appen. Dessa är bra men fyller för mig inte riktigt samma funktion som morgon ekot eller dagens eko. Nu har jag lagt in ekot som jag följer på mina sidor men det är betydligt krångligare att gå den vägen. Hur kan det göras enklare?
Om ej önskar jag att ni nästa uppdatering lägger tillbaka genvägarna.
MBH
Carin Ericsson

Kommentarer

  • Hej Carin,

    när du säger genvägen till tidigare sända avsnitt av Ekot menar du då den karusell som visar nyhetsavsnitt längst ned på hemskärmen i appen? Den karusellen ska nämligen inte vara borta, så om det är den du menar är det en bugg som vi skulle behöva titta på.