Hackande ljud i webbläsare

Samma här men via webbradion enbart på en av våra enheter. 5-30 sek ljud - 30+ sek paus o s v. Får lyssna råmobilen istället. Har upplevt vid enstaka tillfällen tidigare . men nu hysteriskt. Helt omöjligt lyssna. Enormt irriterande.

Kommentarer

  • Detta gäller alltså inte AirPlay utan när jag lyssnar live via webben. Precis som jag brukar. Hackiga ljudfiler. Oberoende av kanal.
    Inga sådana problem när istället lyssnar på mobilen via appen.
  • Hej!

    Vilken webbläsare gäller det? Har du någon annan webbläsare installerad på samma dator?
    Annika Webbmaster
  • Det gäller Safari.
    Jag har även tillgång till Google Crome.

  • Hej
    Skulle du kunna testa om det blir likadant i Chrome?

    mvh
  • Hej
    Pågår hackandet fortfarande?

    mvh