gretzer solcell

Hej
En gång hade ni ett recept om hur man kunde göra solceller.
Tror det var gretzer solceller.
Skull vilja komma i kontakt med det igen.
mvh

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Jag har letat, men behöver mer information!

    Minns du om detta var för ett år sedan eller för en månad sedan – på ett ungefär? Och tror du att det var i P1 eller i P4 (som är de kanaler jag främst tror kan vara aktuella)? Om P4 – vilken lokal kanal?

    Och minns du något om "receptet", som vilka "ingredienser" som ingick?

    Återkom, så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig!
    Annika Webbmaster