Gratiserbjudanden - rabatter

Hörde för några dagar sedan en kvinna berätta om hur hon handlade gratis-billigt med hjälp av erbjudanden gratiskuponger mm. Hon hade en egen podd tror jag. Kan jag få hjälp med att hitta någon information av henne. Kommer ej ihåg vilket program jag lyssnade på

Kommentarer

  • Hej Inger!
    Skulle det vara en podd från Sveriges Radio?
    Har du något mer att gå på när jag ska söka? Vet du vilken kanal du lyssnade på?