Göra ett klipp från ett radioprogram där vi deltagit?

Hej,
Jag blev intervjuad av P4 Östergötland nu i eftermiddag inför ett löplopp ikväll. Nu vore det roligt att dela det till deltagarna i LiU-loppet i våra sociala media. Hur gör jag lämpligast, programmet pågår fortfarande. Går det att göra ett klipp eller måste de som vill lyssna spola till en angiven tid?

Kommentarer

  • Hej
    Som du skriver går det, i vissa webbläsare, backa i direktsändningen till cirka 15:21.
    Annars kommer en bandad version att ligga på http://t.sr.se/2xb6Uel  strax efter sändningens slut 17:35.
    Mvh
  • Ok, tack för snabbt svar. Har jag förstått rätt att det inte är möjligt att komma åt inslaget redan nu, dvs innan kl 17.35 då jag inte har möjlighet att backa?
  • Precis. Det tar några minuter innan allt är på plats också, så 1740-45 bör det gå att höra.
    Antar du provat att backa i din webbläsare och inte har någon annan att prova? Om du har vår app Sverigesradio Play kan du backa även i den.
    mvh