Google home Stream transfer och SR

När kommer den nya funktionen  funkionen stream transfer att fungera för "tala med SverigesRadio"?
https://www.blog.google/products/google-nest/move-your-music-stream-transfer/

Kommentarer

  • Hej Per och förlåt för att vi aldrig svarade på detta!

    Det låter ju som en bra funktion. Vilka appar fungerar den för idag? Även om det inte går att få vår egen tjänst att flytta med, kanske det går att få samma fina funktion med vårt innehåll genom att lyssna på oss med Tunein eller någon annan app?
    Annika Webbmaster