Godmorgon (beröm för appen)

Nya appen!!!
Jäklar vad klockren. Tusen tack och vilka utvecklare ni har riktigt proffsiga.
Fr o m nu kommer den alltid vara igång på radio och väckarklockan Tack!!!!

Kommentarer

  • Hej Filip!
    Vad kul och tack för att du hörde av dig!
    Jag ska se till att utvecklarna får se det också!

  • Hej,

    Jag uppdaterade till version 7 av SR Play för iOS. Där kan man spola bakåt och framåt i direktsändning och även hoppa till tidigare program som har sänds före den aktuella direktsändningen.

    Exempel: i söndags morse vaknade jag till Andliga sånger kl 6 i P1. Efter 7-nyheterna bytte jag till P4 och hoppade bakåt och lyssnade på Efter 6 med Ulf Elfving, mycket praktiskt.

    Tackar för den funktionen. Mycket bra jobbat :).

  • Hej Mats!

    Jag håller med! Det är en väldigt bra funktion.

    En annan bra nyhet (som är en del av samma förändring) är att du kan pausera direktlyssningen om du skulle bli avbruten av ett telefonsamtal till exempel.

    Till ett supportforum hör de flesta av sig först när det blir bekymmer av ett eller annat slag, så vi brukar bli extra glada över beröm!

    Jag ser till att det når fram till berörda kolleger 😀

    Annika Webbmaster
  • Jo, pausa-knappen är praktisk.

    Jag använder hoppa bakåt-knappen och skjutreglaget för att spola tillbaka till tidigare program. Det fungerar ju som en slags "radiobandspelare" där man spolar tillbaka i direktsänd radio, en apparat som tidigare har varit otänkbar. 😀

  • En vacker dag kommer du att kunna spola fram till det vi ännu inte har sänt 😉

    Annika Webbmaster
  • Kan ni filtrera bort spam i flödet?

  • Vi försöker, Mats!

    Det är, tack och lov sällan vi drabbats.

    Tack för att du rapporterade detta!

    Annika Webbmaster
  • Jacarandas inlägg har jag flyttat till en egen tråd:
    Söker program om Europa​​​
    Annika Webbmaster