Gårdagens Luncheko kommer upp före dagens, vid sökning

Hej!

Om jag någon gång under eftermiddagen vill lyssna på Lunchekot som varit kl 12:30 och söker på Luncheko, så får jag i första hand upp Lunchekot från gårdagen. Om jag sedan bläddrar nedåt får jag så småningom upp dagens Ekosändningar. Jag undrar om det inte skulle kunna gå att få upp dagens Luncheko direkt när man söker. Vänliga hälsningar Stefan.

Kommentarer

  • Hej
    Vi är medvetna om att söket inte alltid ger önskat resultat, och det är något vi kommer att arbeta med att förbättra under hösten.

    Mvh
  • Ja, så bra att Ni jobbar på det! Det borde gå på ett ögonblick att hitta senaste Lunchekot ell kvartifemekot!  Det är sååå ofta jag får leta jättelänge.
    Gösta