Går inte att skicka

Hej.
Det går inte att skicka krysset då en ruta inte ingår o kan inte fyllas i.  Mvh Gunilla

Kommentarer

  • Hej
    Du ska kunna skicka in. Problemet med att skicka in har inte med att det finns en extra ruta som inte kan fyllas i att göra.

  • Det står som kommentar att det inte går pga att det inte är komplett ifyllt
  • Bra att du kompletterade med den infon. Något är då fel. Men jag har testat genom att skicka in via webben och då funkar det. Så om du löser detta på webben kanske du kan prova med en annan webbläsare eller rensa cookies, men då måste du tyvärr fylla i allt igen. Eller är det melodikryssappens som används? Den har jag inte testat denna gång.
  • Kollade och i appen är krysset korrekt!

  • Tack för ditt engagemang. Såg nu att två bokstäver i come försvunnit fyllde i o vips.......
  • Grattis! :-)

  • Tack! Mvh Gunilla