Går inte att hoppa fram i ett program?

Hej!
Man brukar kunna "hoppa fram" i ett program genom att klicka längre fram på progresslinjen, men det fungerar inte nu. Jag lyssnar på Godmorgon världen från tidigare i dag och vill komma åt ett speciellt inslag utan att behöva lyssna på hela programmet.
Går det att lösa?
Mvh
/Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus!
    Lyssnar du på sajten? Då är det bäst att fälla ner spelaren med den vita lilla pilen till höger. Då blir det lättare hoppa framåt och bakåt på linjen. Dessutom finns snabb-knappar bakåt och framåt 15 sekunder.