Går ej lyssna direkt

Appen kopplar inte upp så det går att lyssna direkt sedan en halvtimme ungegär, har startat om appen och telefonen, Android. Är det hos er problemet är?

Kommentarer

  • Det är samma hos mig. Har provat två olika mobiler Wifi och 4G+ startat om router hemma, mobiler , ja allt...
  • samma här. Har provat att starta om men fungerar bara några minuter.
    Ljudet fungerar bra på allt annat utom sr play.
    Vad felas?
  • Samma här. Är alla på semester eller?

  • Samma här - har startat om men får felkodmeddelanden !!
  • Samma här. Slutade funka för ca 45min sedan. Funkar varken med 4G eller wifi. Jag har rensat cache, startat om telefonen. Inget hjälper.
  • Jag har samma sak men på datorn.
  • Samma här. Dito via web/browser. Tvärstopp. Märkligt att TuneIn funkar.
  • Appen fungerar inte, varken via WiFi eller Mobildata. Testat olika telefoner och olika nät.
  • Nu fungerar det igen!
  • Hej
    Ja det var problem med lyssningen för en del nu på morgonen, men det ska vara löst nu.

    Mvh
  • Nu fungerar det.

    Tack!
  • Hej, appen funkar inte (igen). Funkar ett tag men sedan blir det tyst. Har försökt på olika enheter.
    Besvärligt idag?
  • Det är inget vi ser i våra loggar, och det fungerar för för mig och mina kollegor.
  • Funkar inte lyssna direkt..den hänger sig hela tiden o buffrar. ☹
  • Ja jag ser att det var problem för en del under ungefär en halvtimma, men det verkar vara ok igen nu.
  • Allt funkar nu.

    Men man känner sig helt hjälplös utan P1 när man är ute och cyklar....