Går ej att rösta på radionovellen

Hej det går inte att rösta någonstans på radionovellen. Fast röstning pågår 25/3-7/4. Ingen länk fungerar / inte pånpgon novell
Kan ni fixa snarast?
Hej från Kristina en trogen lyssnare

Kommentarer

  • Går inte att rösta på radionovellen !
  • Hej
    Följde du länken ovan?
    Vad händer när du försöker rösta?

    mvh
  • Jag kunde rösta via länken ni skickade för någon vecka sedan, men uppenbarligen har ju fler samma problem.
    Länken kommer inte fram när man försöker rösta.
    Ni måste kolla upp detta -sannolikt har ni inte fått in såmånga röstande som ni beräknat ? Detta innebär att slumpen kan avgöra vem som vinner..,,,
  • Detta var ett annat problem - att länken inte kom upp tror jag har ordnats.

    mvh