Går ej att ladda ner 2 sista program från SR i Almedalen

Hej!

Jag är en trogen lyssnare på P1 men lyssnar nästan uteslutande via prenumeration på era program via podradio. Det är absolut smidigaste sättet för mig.

I veckan har jag följt och uppskattat alla partiledarnas tal i Almedalen. Jag använder iphones inbyggda podspelare. De två sista dagarnas program, SD och MP, går av någon anledning inte att hitta. Jag har försökt flera dagar och börjar nu bli irriterad! Kan ni se vad det kan vara för anledning?

Vänliga hälsningar
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik!
    Jag kollar på det direkt, tack för att du påpekade det.
    Filerna finns i vår app och på vår webb om du skulle vilja ladda ner dom där.
    Jag förmodar att du använder podcaster. Vi kollar, som sagt.
  • Nu är det uppdaterat i iTunes, men det kan ta ett bra tag innan filerna syns.
  • Det dök upp redan efter någon minut.
    Tack!