Går det att synca mellan dator och app på mobilen

Hej

Jag lyssnar ofta på radio - exempelvis Klingan eller P2Live - på både datorn via en webbläsare (Google Chrome) där jag går till sr.se men också via appen SR Play på min iphone. Nu undrar jag om det går att antingen sömlöst gå mellan dessa tvp i lysningen. Alltså först lyssna på datorn och sedan byta till telefonen och programmet fortsätter där jag slutade på datorn.

Annars undrar jag om det är möjligt att spara ett program på min lista i datorn och sedan synca den med mobilen och hitta samma program som en sparat också där?

Kommentarer

  • Hej
    Nej inget av dem går för tillfället eftersom det skulle kräva inlogg.
    Detta är dock något som diskuteras, så det kan hända att funktionerna kommer i framtiden.

    mvh