Gammal sändning istället för direktsändning!

Hej!
Jag förstår inte varför jag hör "Nordegren & Epstein" (från i em) när jag vill lyssna på Kulturnytt som ju är tablålagd nu!? Klockan är 18.15 må 6 mars och jag är inne på
http://sverigesradio.se/sida/tabla.aspx?programid=132, från min iMac.
Högst upp i huvudet på sajten står det P1 Kulturnytt men pratet är från N & E! Jag har INTE klickat på detta, det syns inte ens i tablån utan att man klickar på "Tidigare idag".

Efter N & E börjar så Kulturnytt men det är 10-minuterssändningen som följde direkt efter N & E! Inte den aktuella kvällssändningen på 50 minuter!

Helknäppt!

Kommentarer

  • Hej!
    Du har alltså klickat på den röda direkt-knappen i tablån? Kan uppspelningen ha hoppat tillbaka ett par timmar i direktsändningen?

    Kolla om det fungerar på samma sätt i Safari, Chrome och Firefox. Har du uppdaterade webbläsare? Om det är något som hängt sig kan det möjligtvis löna sig att tömma webbläsarens cache och/eller cookies.
  • Hej
    Om du klickade på Direkt-knappen är det onekligen konstigt att du hamnade flera timmar tidigare i sändningen. Speciellt om du inte lyssnat på P1 tidigare under dagen. Annars låter det ju som spelaren hamnat i backat läge, se bild. I så fall bör det gå att klicka på Direktläget för att följa det aktuella programmet. Kan det ha sett ut som på bilden i spelaren?