Gammal radiokalender

Hur kan jag lyssna på radiokalendern från år 2000? ”Snälla Py” var den bästa nånsin.

Kommentarer

  • Hej Mattias!

    Tyvärr är det väldigt olika vilka rättigheter vi har för äldre kalendrar. Snälla Py är tyvärr inte en av de kalendrar som vi har tillgänglig.

    Jag ser dock att musik och programinnehåll har givits ut på cd av Caprice:
    Caprice: Snälla Py

    Vi har en annan tråd om vilka julkalendrar som finns tillgängliga:
    Kan jag lyssna på gamla julkalendrar?

    Jag uppdaterar den tråden med information om att Snälla Py går att köpa, låna och lyssna på via ljudtjänster som Spotify.

    Tack för att du fick mig att kolla på det!
    Annika Webbmaster
  • Tack för hjälpen! (Fattar inte hur jag ska bära mig åt för att köpa skivan på Caprice' hemsida men det tar jag med dem. :-)
    /Mattias
  • Du kan köpa den "där skivor säljs" (fysiska affärer eller nätet). Informationen på Caprice sida är en hjälp för att leta upp rätt skiva.
    Annika Webbmaster
  • ... men det kanske går att beställa direkt från dem. Lycka till oavsett!
    Annika Webbmaster