Fråga om jazzradion

Hej. Idag är det torsdag 4 januari. När jag letar efter jazzradions program kommande söndag hittar jag inte det. När läggs det ut? Det är ju bara 4 dagar dit. Min fråga gäller alltså programmet i P2 17.00 nu på söndag.

Kommentarer

  • Hej Örjan!
    Redaktionen har inte publicerat någon information om detta, så vi får leva i ovisshet tills på söndag. Att lägga in detta i systemet är kanske en arbetsuppgift som fallit mellan stolarna när många kolleger är jullediga?

    Jazzradion får del av din fråga, så att de vet att den typen av information (internt kallat avsnittsbeskrivning) är viktig för många lyssnare.

    Hoppas att du gillar det du får lyssna på under söndagens "överraskningsprogram"!
    Annika Webbmaster