Foton

Hej,

Ni har mig på några foton när man söker på nätet. Kan ni se till att de tas bort tror ni?
Mvh, Karin Jonasson

Kommentarer

  • Hej!

    Kontakta den redaktion som publicerat bilderna och be dem om hjälp! Vet du inte hur du når dem så skriv mer om vilken sida det gäller till webmaster@sverigesradio.sde, så hjälper vi dig att hitta kontaktuppgifterna!
    Annika Webbmaster
  • Hej,

    Det är en bild jag skulle vilja ha bort som publicerades den 30 maj 2018. Rubriken var "Experterna: Tänk igenom hur du skulle hantera en kris." SR P4 Radio Dalarna

    Tack på förhand!
  • Hej igen!

    Då är det dalanytt@sverigesradio.se du ska vända dig till.

    Du kan även ringa dem på 023-77 77 00
    Annika Webbmaster