Fotbolls-vm och p4 dans söndag 17 juni

Hej!
I söndagens p4 tablå sänds Sportextra och P4 Dans från 14.03-22.00 , varav P4 Dans är inbakad kl 19.03. Kommer bägge programmen att kunna lyssnas på i efterhand då ju lyssningsfilerna brukar vara maximerade till 6 timmar?
Tacksam för svar!

Mvh,  Fredrik

Kommentarer

  • Hej
    Jag fick svar från tablåredaktören för P4 att sändningen är uppdelad i tre delar, med P4 Dans som ett eget block mellan 19.00 - 20.00, men att det kanske inte är så tydligt när man tittar i tablån.
    Så det kommer inte att vara något problem med att lyssna på P4 Dans i efterhand.

    Mvh
  • Hej,
    Ok tack för svar. Då borde Sportextra vara uppdelat i 2 delar (14.03-19.00 och 20.00-22.00) som bägge delar borde gå att lyssna på i efterhand?

    Mvh,  Fredrik
  • Precis.

    Mvh
  • Tack!
  • Hej igen,
    Tyvärr visade det sig att mina misstankar besannades. Söndagens Sportextra kl 14.03-22.00 finns bevarat med endast 120 minuter och efter genomlyssning kan jag konstatera att det är dom två sista timmarna mellan 20-22. Programmet går alltså inte att lyssna på i sin helhet som du sa att tablåredaktören svarade dig i fredags. Är såklart medveten om att detta inte är ditt fel.

    Hoppas dock att tablån korrigeras i efterhand så att programmet går att lyssna på i sin fulla längd. Så har det i alla fall fungerat tidigare och hoppas på samma bemötande även denna gång.

    Med vänliga hälsningar,  Fredrik

  • Kan tillägga att tablån för kommande söndag 24 juni är korrekt utformad med Sportextra 14.00-19.00, P4 Dans 19.00-20.00 och Sportextra 20.00-22.00.
    Men den här gången är tablån korrekt utformad vilket kanske tablåredaktören trodde gällde även för igår 17 juni. I så fall hade det här problemet inte uppstått.
    Ser fram emot återkoppling.

    Mvh, Fredrik
  • Hej
    Ja det ser ut som att något trots allt gick fel - men jag ser att ljudet finns inspelat i alla fall.
    Vi ska försöka lösa det.
  • Hej
    Tack för svaret. Låter bra det. Hoppas att problemet löses även om jag inte kan se det ännu, men det fixar ni säkert.

    Mvh,  Fredrik
  • Fråga tablåredaktören varför dom klarar av att ändra i tablån för Sportextra dom senaste kvällarna när starttiden är flyttad från 19.00 till 19.09 utan problem. Men att dom fortfarande inte kan korrigera tiden för i söndags 14 juni.

    Mvh,   Fredrik
  • Hej, nu är det rättat och det ligger ett avsnitt från 14.03 och ett från 20.00.

    Mvh
  • Ok tack så mycket.
    Bra jobbat.

    Trevlig midsommarhelg,  Fredrik