Fotbolls-vm lördag 7 juli

Hej!
Sportextra lördag 7 juli (19,00-23.00) med kvartsfinalen Ryssland-Kroatien finns upplagd i arkivet men med 3 tim 15 min. Dom sista 45 minuterna av sändningen saknas. Hoppas ni kan återskapa detta!
Mvh,  Fredrik

Kommentarer

  • Hej
    Jag ska se om det går att fixa.

    Mvh
  • Nånting har blivit fel då även låtlistan till programmet saknas. Tror problemet är att ordinarie tid var 19.00-22.15 men matchen gick till förlängning och därmed också sändningen till 23.00
    Samma sak hände förra veckan och då korrigerade ni detta utan problem. Hoppas på liknande nu.
  • Ser fram emot återkoppling på tidigare inlägg.

    Mvh,  Fredrik
  • Det ska vara fixat nu.
  • Stort tack!