Fortsätta lyssna efter paus

Hej! Jag laddar ned och lyssnar på poddar/program i er app. Senaste tiden börjar de ofta om efter att jag pausat, dvs fortsätter ej på samma ställe när jag trycker på play. Vad kan detta bero på?

Kommentarer

  • Hej Rebecka!

    Om felet gäller Iphone-appen, så uppdatera appen. Felet är nämligen löst sedan förrförra versionen (20.1.2).

    Tack för att du rapporterade in detta och återkom om det inte var Iphone-appen, eller det inte löste sig med en uppdatering!
    Annika Webbmaster