Fortsätt lyssna

Hej!
Är det meningen att Fortsätt lyssna ska leda till Lyssningshistorik? Där finns allt man påbörjat, både avbrutna och färdigspelade program. Borde det inte vara en separat lista med endast program som man påbörjat och inte spelat klart?

Kommentarer

  • Hej!

    Mitt förslag är att man från snurran med Fortsätt lyssna kan göra två val:
    Fortsätt lyssna ..... Visa alla —> ..... Historik —>

    Lyssningshistorik är för långt för att få plats, så därför nedkortat. Visa alla skulle bara visa påbörjade avsnitt, inte färdigspelade.

    /Anders

  • Tack!

    Det kommer att bli förändringar som rör "Nya avsnitt". Idag glider de avsnitt du startat in i en "blandad lyssningshistorik", oavsett om du lyssnat till slutet eller endast spelat upp någon minut.

    Om jag har förstått planerna rätt, kommer vi att förändra listan med avsnitt från program du följer så att de påbörjade avsnitten ligger kvar i den listan tills du lyssnat klart. Dessutom kommer markeringen av "nytillkomna avsnitt" att återkomma.

    Listan med historik ska då visa de färdigspelade avsnitt, inte en blandad kompott. Vi ser alltså över det problem du ringat in (att en "blandad lyssningshistorik" med sådant du vill återkomma till och sådant som är färdiglyssnat blir svår att använda), men tänker oss en annan lösning.

    När denna förändring är ute finns det säkert saker vi behöver skruva på, och vi tar gärna emot återkoppling på vad som eventuellt behöver förbättras i den nya varianten. Jag är, som du märker, rätt osäker på hur den nya lösningen blir, men lovar att vi är beredda att tänka om ifall vi gör det onödigt svårt att lyssna och hitta i appen - men just nu kan jag egentligen bara säga att vi bygger om ett tag till ...
    Annika Webbmaster