Försvunnet avsnitt

Avsnitt nr 9 av Radioföljetongen av den polska nobelpristagaren har försvunnit. Jag har tidigare laddat ned avsnittet, men nu finns där 0 minuter att lyssna på. När jag försökte ladda ned det igen, visade det sig att det avsnittet inte längre fanns kvar i raden av avsnitt. Vad har hänt?

Kommentarer

  • Hej
    Finns det nu?
    Det var något problem med det, så det laddades upp på nytt i morse.

    mvh
  • Ja, nu finns det på plats igen, och det gick bra att ladda ned avsnittet också.