Kan jag önska låtar?

kan man ge förslag på låtar? Om man kan hur gör man då?

Kommentarer

  • Hej!
    Det kan du absolut till vissa program, men vi kan inte ta emot låtönskningar här. Kolla längst ner på varje sida efter kontaktinfo till resp program.
  • Jag vill önska en låt för min kära pappa
    7 års sedan du gick bort 10/11 i morgon .
    Älskar dig av hela mitt hjärta saknar dig Pappa . Många kramar din dotter Lisbeth
    It must have Been love med Roxette vill jag önskar att ni spelar i morgon klockan 09:00 .
  • Hej
    Du får kontakta programmet direkt för låtönskningar.

    Mvh