Förslag: Klockslag på tidslinjen vi uppspelning av inspelade program

Det vore om kunde den aktuella tiden på inspelade program.
Om jag till exempel lyssnar på ett program från Morgonpasset som börjar 06:30 och vill lyssna på något från 08:00 så bör det stå klockslaget i stället för 1:30.

Kommentarer

  • Tack för förslaget, som jag tycker är bra både när det gäller vår app och hemsidans spelare.

    Vi pratade om detta förslag med app-teamet igår. Just för program som Morgonpasset, där de kan säga saker i stil med "och strax efter åtta kommer Mattias Ahlin hit och berättar om ..." är detta en funktion som underlättar.

    När det gäller program som till exempel P3 Dokumentär, som inte har samma koppling till vad klockan är när de sänds (och dessutom kanske sänds i repris) är det däremot inte relevant. Där är det vanligare att man får tips om att lyssna "arton minuter in i programmet".

    Så en bra funktion, som inte kan ersätta det befintliga, utan det som vore bäst är om det går att "toggla", så att vi som lyssnar får möjlighet att se både "relativ tid i denna fil" (som idag) och "klock-tid vid sändning".

    Vi har fört upp det på listan av "bra grejer vi vill skapa", men den listan är tyvärr lång, och hur just detta prioriteras är något jag inte kan svara på ännu.

    Tack för att du vill hjälpa oss att bli bättre!
    Annika Webbmaster