Försening i lyssnande

​​​​Bor i Frankrike. Använder en Mac-dator och en Ipad. Varför är det 3 timmars försening när man skall lyssna på P1  i datorn medan det är direkt när man lyssnar med Ipad?
Mvh

Kommentarer

  • Hej Elisabet!
    När du lyssnar i datorn gör så här: fäll ner spelaren med den lilla vita pilen och tryck sen på den lilla vita knappen "Direkt" uppe bland knapparna till vänster. Det går nämligen att pausa och spola i direktsändning. För att vara säker på att man hör direkt så tryck bara på den knappen.