Force Touch (3D-touch) stöd för SR play appen

Hej SR

Suuperbra app men vill ni snälla skicka förfrågan om force touch till apputvecklarna då det vore riktigt bra om ni ordnade stöd för force touch i iOS appen. Jag ser då gärna att man når ”Nerladdat” och ”favoriter” direkt från hemskärmen genom att trycka ner appsymbolen. Smidigt va?!

Mvh
Mattias

Kommentarer

  • Hej
    Tack för förslaget.
    Det finns med i vår att-göra-lista. Men det ligger en hel del före, så det är för tidigt att säga när det blir verklighet. Men den som väntar på något gott...
    mvh