För stor variation på volymen i samma program

I söndagsintervjun med Gunilla Bergström varierar volymen mycket mellan å ena sidan själva intervjun och å andra sidan instick av musik och berättarröst. Detta gör programmet svårlyssnat. Synd på en i övrigt ypperlig intervju! Föreslår att justera detta.

Kommentarer

  • Hej Susanna och förlåt sent svar!

    Jag har skickat vidare denna återkoppling till redaktionen på adressen  sondagsintervjun@sverigesradio.se

    Tack för att du vill hjälpa oss att bli bättre, det uppskattas!
    Annika Webbmaster