För många steg i appen...

Hej, SRPLAY-appen är bra, men.

Får någon eller några uppdateringar sedan var den klart mer användarvänlig med färre klick för att komma till det program/avsnitt man ville höra.

Jag har svårt att säga exakt med det känns som att man måste trycka 2 ggr extra.

Backa gärna ett eller två steg.

Jag använder appen 4-5 ggr /dag och toast 2-3 timmar.
Mvh Karl

Kommentarer

  • Hej Karl!Jag förstår, och det är ju inte bra att det känns så. Beskriv gärna exakt vilka steg du menar så kan jag återkoppla till utvecklarna.
  • Jag håller med Karl ! Nu måste jag backa  flera steg för att komma till det program jag villSaknar också att kunna lägga till favorit program. Hur länge dröjer det innan ni får till den funktionen igen? Den senaste ändringen har gjort det hela mycket sämre!
  • Hej Kersti!
    Hur menar du att du måste backa?
    Favoriter lägger du till genom att klicka på hjärtat när du är inne på ett programs avsnittssida i appen.