Flera problem

Sökresultat för: Kan inte spola. direktsändningen visar Landväder klockslag 0659 och igen framåtspolnings-symbol/möjlighetmen det som köes är direktsändning Ekot kl 0714. Appen går inte att stänga.

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    menar du att appen visar fel information om det som sänds i direktsändning och att det inte går att spola genom att dra i knappen längs tidslinjen under bilden? Vad händer om du trycker på 15-sekunders knapparna?

    När du säger att appen inte går att stänga, menar du att den inte slutar spela när du sveper bort den från listan av appar? I nuläget slutar appen inte att spela då, men om du pausar först och sen sveper bort den så försvinner notisen också. Det går också bra att pausa först och sen svepa bort notisen, det är bara i spelande läge som notisen inte ska gå att svepa bort.