"Fler nyheter" fungerar inte (Android)

När jag klickar på "Fler nyheter" står den bara och snurrar. Hänger sig. Klippen kommer inte ens upp. Så har det varit den senaste veckan.
Jag kör Android. Har en Samsung Galaxy s9 +
Har senaste uppdateringen, har stängt av appen och telefonen men ingen skillnad. Har dock inte försökt med att avinstallera och installera om appen.

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in detta.

    Jag vet att andra har samma problem, och jag hör med Android-experterna hur det går att lösa detta!
    Annika Webbmaster
  • Ok, nu har jag hört att felet är löst så att vid nästa uppdatering av appen så fungerar det igen!
    Annika Webbmaster