Finska i P4. Varför?

En gubbjävel på 55 år undrar varför det måste vara någon slags bland mix av svenska o finska i P4? Just nu en fredagskväll efter 21:00. Låt alla andra språk hållas i P2 om det nödvändigtvis ska vara i någon rikskanal.

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Eftersom detta är ett forum för support för våra appar och webbtjänster, är vi som svarar här inte rätt personer att svara.

    Jag hänvisar därför till en text om detta på vår hemsida, för naturligtvis är du inte ensam om att undra:
    VA?! Finska i P4!? Här berättar vi varför

    Annika Webbmaster