Finns detta program att tillgå?

Vi söker ett program med Stefan Einhorn, Dag Strandberg och Katarina Sejtebank: Om under och mirakler P! , troligen från 1990-talet sommartid

Kommentarer

  • Hej
    Jag ser att programmet hette Sommarrummet  - filosofi i det fria, Mirakel
    Sänt i P1 2002-08-11 och 2002-08-16 med Martin Dyfverman som producent och Marie Hansson som programledare.
    Medverkande: Einhorn, Stefan, läkare
    Stranneby, Dag, naturvetare, Örebro universitet
    Segerbank, Catharina, präst
    Kan inte hitta det på webben dock. Kanske går att köpa via vår butik?
    http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2574
    Mvh
  • Vore mycket värdefullt om jag kunde få möjlighet att köpa programmet men hur? Mvh
    Oskar Lundström

  • Hej igen
    Via länken fick du kontaktvägar. Prova t.ex. att maila
    programforsaljningen@sr.se
    så får du förhoppningsvis svar kring detaljerna.
    Mvh