Filosofiska rummmet.....

.....lyssnar jag gärna på och jag ser att det finns ett gammalt program som heter: Frihet - ett slagord i tiden. Hur kan man komma åt ett gammalt program?

Och så är jag väldigt tacksam för alla reflekterande poddar som ni producerar!

Kommentarer

  • Hej Niklas!
    Jag har bett redaktionen kolla på det här. (Programmet är från 2003 och jag tror dessvärre inte att det går att lyssna på. )
    Kul att du gillar poddarna! 😀