Felrapport

Hej, jag såg att längdangivelsen blev helt fel på programmet se bifogad fil.
Ville bara meddela, kanske blir det fel på andra program också ibland. Efter omstart av appen blev tiden rätt.

Mvh Jens

Kommentarer

  • Hej!

    App-teamet hälsar (eftersom de utgår från att du är ensam om ditt namn - om du är en annan Jens, så hälsar de också ..) och tackar för felrapporten. Det är fixat i version 20.1.3, som finns i en AppStore nära dig ...
    Annika Webbmaster
  • Hej, hälsa tillbaka till teamet. De är grymma och gör ett toppenjobb!

    Och kul att äntligen lätt kunna byta till tidigare program i liveströmmen! Den har jag saknat sen det blev möjligt att pausa live. :-)

    Jag har bara 20.1.1 så automatiska uppdateringar utförs inte alltid så snabbt i iOS tydligen...

    Hälsningar Jens

  • En tanke:
    Att automatiska uppdateringar släpar efter kan bero på att dessa endast görs över wifi (troligen möjligt att ställa in själv). Om du sällan kopplar upp dig med annat än mobildata (fri surf och bra mobilnät där du bor..?), kan du då och då behöva "ha skärmen släkt och wifi på" för att både uppdateringar och dataöverföring till molnet ska funka.

    Gissar
    Annika Webbmaster
  • Hej. En bra gissning skulle jag tro. Telefonen låg utan laddning natten till igår och hade gått över i batterisparläge och då gör telefonen inga uppdateringar.

    Nu efter en natt med laddning är appen uppdaterad och fin

    Mvh J