Felmeddelande vid insamling till Musikhjälpen

Hej!

Jag har vid flera olika tillfällen den senaste månaden försökt starta en digital insamling till Musikhjälpen. Varje gång står det att det är ett tillfälligt fel och att jag ska försöka igen om en stund. Men det fungerar inte. Min flickvän och jag ska ha ett evenemang där vi ska samla in pengar till Musikhjälpen, och då behöver vi ha fått ordning på detta innan. Vet ni vad det är för fel?

Vänliga hälsningar,
Karolina

Kommentarer

  • Hej Karolina!

    Hör direkt med de kolleger som arbetar med Musikhjälpen! Du kan mejla dem på musikhjalpen@sverigesradio.se.

    Tack för att du och din flickvän vill hjälpa till att hjälpa! Jag hoppas att det går snabbt och lätt att få ordning på problemet, så att ni kan koncentrera er på evenemanget istället för på strulande teknik ...
    Annika Webbmaster