Felkod 6

Hej, jag kan inte längre lyssna på SR.se om jag inte är uppkopplad på en wifi router, dvs när jag bara kör 4g på stan. Jag får felkod 6, 1009. Jag har inga problem att få mail, lyssna på spotify eller göra annat på nätet via 4g. Det är endast sr.se som inte fungerar via mobilnätet. Vad är fel?

Kommentarer

  • Hej
    Vad är det för telefon och webbläsare du använder?
    Har du testat att använda appen Play?

    mvh
  • Jag har en Iphone 8 och använder Play-appen.
  • Får du det både på efterhandslyssning och direktsänt?

    mvh
  • ja
  • Hej Charlotte,

    kan du kolla om du har mobildata på för Play?  Gå in på Inställningar -> Mobilnät -> Scrolla ner till rubriken Mobildata och leta upp Play och kontrollera att reglaget är påslaget (grönt).
  • Tack, där låg bekymret. Jag måste ngn gång ha ställt om, kanske när vi var utomlands.
    😉👍

  • Skönt att höra att det löste problemet!