Felkod 6, -11800, -12792

Hej!
Ljudet har slutat fungera på SRPlay flera gånger den här morgonen. Jag får felkod 6 -11800, -12792.

Inga åtgärder jag gör hjälper, vet ni vad som kan vara felet?

Kommentarer

  • Tack!

    Vi vet inte vad som är fel, men även om du är ensam om att rapportera in just denna felkod, har många skrivit om liknande lyssningsproblem idag, så vi felsöker för fullt!
    Annika Webbmaster
  • Toppen, tack för svar!

    /Therese